掃呢頁CODE去手機

2019年11月22日 星期五

【窒息全身乏力】李珊珊親證患驚恐症 眼前一黑經歷瀕死邊緣 __,李珊珊,林珊珊,

淡出幕前8年、盛傳患腦癌與抑鬱症的港姐李珊珊,今年2月公開現身東華慈善活動,她在台上分享過去兩年對抗病魔的經歷,但一直未有說明患上甚麼重病。最近珊珊為 ...




淡出幕前8年、盛傳患腦癌與抑鬱症的港姐李珊珊,今年2月公開現身東華慈善活動,她在台上分享過去兩年對抗病魔的經歷,但一直未有說明患上甚麼重病。



最近珊珊為精神健康基金會拍攝了一條宣傳短片,首次承認自己兩年前患上驚恐症。片段約3分鐘,珊珊全程不發一言,坐在椅子上以揭卡紙形式說出自己由發病,到找出病因及康復過程,藉此鼓勵同路人要勇敢面對。全文如下:



「我係李珊珊,I have a story to tell... 2017年,我身處醫院,當時因為種種原因,第一次出現非常激烈嘅病徵,發熱、標冷汗、全身冇力、呼吸困難、不停地掙扎、直至眼前一黑。嗰種令人窒息嘅感覺,我直頭覺得係瀕死邊緣。經過唔同嘅檢測,專科醫生都搵唔到病因,病徵持續出現,每日都徘徊地獄又折返人間,兜過唔少冤枉路路,做過唔少測試,都係搵唔到病因。直至有一日....經轉介去劉英傑醫生,我先知道個病係叫驚恐症,幸好劉醫生教曉咗我,情緒病其實同傷風感冒一樣,有得醫,我開始向信得過嘅朋友分享,輕描淡寫地透露我嘅狀況,就好似患咗傷風感冒一樣,No big deal。



然後,我就只係做兩件事,準時覆診,準時食藥,加上好友們嘅關心同不離不棄,病情慢慢好轉,驚恐症嘅症狀無再發生,瀕死邊緣嘅感覺無再出現,我就知道,我嘅情況受到控制,而家睇返轉頭,慶幸當初堅持搵病嘅根源,知道問題根源先可以搵啱解決方法。情緒病其實同普通病無分別,搵啱醫生食啱藥,病就自然會好,我選擇行出嚟同大家講我嘅故事,係希望有相同遭遇嘅朋友,又或者你身邊有相同遭遇嘅朋友,都可以分享佢哋嘅故事。」



曾與珊珊合作拍《烈火雄心》的古天樂亦有拍片,與鄭秀文、陳凱韻(甘比)、林保怡、何超蓮及崔加寶一齊向珊珊及病患者說聲:「加油!」曾患抑鬱症的Sammi亦以過來人身份希望大家:「對情緒病零歧視零標籤。」



李珊珊今日接受《蘋果》訪問時說:「希望人人都有勇氣去處理呢個病,我亦都好有勇氣咁豁出去。聽天會有個facebook live,到時會解答大家多啲問題。」





李珊珊以揭卡紙形式講出自己的病。 李珊珊以揭卡紙形式講出自己的病。
 原來珊珊在兩年前發現自己患有驚恐症,走在瀕死邊緣。

原來珊珊在兩年前發現自己患有驚恐症,走在瀕死邊緣。
李珊珊表示有得醫。

李珊珊表示有得醫。
 在《烈火雄心》飾演劉海栢的古天樂,亦有支持珊珊。

在《烈火雄心》飾演劉海栢的古天樂,亦有支持珊珊。
甘比希望更多人認識情緒病。

甘比希望更多人認識情緒病。
 鄭秀文以過來人身份,希望「你哋都要加油」。

鄭秀文以過來人身份,希望「你哋都要加油」。
 何超蓮

何超蓮
 崔加寶

崔加寶
林保怡

林保怡

鍾意就快D Share啦!