掃呢頁CODE去手機

2019年11月15日 星期五

鄭子邦:唔係為錢!鄭子邦搞道場助人打開心扉 __,鄭子邦,

今次投資唔係為錢。藝人姚子羚的舊愛「的士邦」鄭子邦,與心理導師葉子文(Jeffrey)經營心靈道場,本身是慈幼英文學校舊生的他們還獲另外兩位「慈幼仔」 ...




今次投資唔係為錢。


藝人姚子羚的舊愛「的士邦」鄭子邦,與心理導師葉子文(Jeffrey)經營心靈道場,本身是慈幼英文學校舊生的他們還獲另外兩位「慈幼仔」義助設計裝修,似足《牛下女高音》一班牛頭角聖若望小學男生守望相助!


現年39歲的鄭子邦,22歲時遇上父親突然離世,開始接手的士車行生意,曾經每日飲至爛醉才返工:「如果可以令你洗去心裏唔開心嘅嘢,可能就唔同!今次係Jeffrey打開咗我心中度門,若得自己一個人點開?自己有能力就去做,(有天使心幫人?)我係開心果、貪玩嘅。」他說投資不往錢看,若着眼錢,件事便會變質。


心靈道場提供解夢、兩性關係及催眠治療等,鄭子邦早前亦跟皮草太子爺王大業一同上堂聽解夢。他現時最大目標是六年內可以在亞洲經營一個心靈培訓村,提升心靈健康。


場地:Crazy Monkey Cafe


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!