掃呢頁CODE去手機

2019年11月28日 星期四

高以翔猝死:高以翔猝逝 余德丞曾踢波昏迷:好彩醒番 __,余德丞,高以翔,

高以翔拍攝節目猝死,余德丞覺得好可惜。無綫藝員余德丞在將軍澳電視城為節目《娛樂大家》擔任主持,提到高以翔在內地拍攝節目時猝逝。去年踢波突然昏迷,心臟一 ...




高以翔拍攝節目猝死,余德丞覺得好可惜。


無綫藝員余德丞在將軍澳電視城為節目《娛樂大家》擔任主持,提到高以翔在內地拍攝節目時猝逝。去年踢波突然昏迷,心臟一度停頓的余德丞受訪說:「今朝講波講到六點,之後都收到好多朋友嘅訊息講呢件事,係好可惜嘅報道。(勾起你嘅回憶?)我真係好好彩,其實今年都發生好多唔愉快嘅事,有個桌球運動員、中學生亦都係咁樣過身,自己好好彩可以醒番,仲可以同大家做訪問。(依家身體點?)身體相當好,已經去番以前嗰個生活模式同埋節奏。希望大家量力而為,唔好恃住後生,唔好為工作搏到盡。」


余德丞已經恢復做運動,除了踢波也做健身,但不會像以前那麼劇烈,他說:「因為呢個病冇乜預兆,所以奉勸大家都要去做身體檢查,我半年到一年都會返去見醫生。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!