掃呢頁CODE去手機

2019年11月24日 星期日

江嘉敏:江嘉敏考電單車 網民擔心有生命危險 __,江嘉敏,

有網友搞笑話:「請珍惜其他人生命。」藝人江嘉敏(Kaman)早前去學電單車,經過一番努力後,呢日佢喺網上透露電單車強制試合格,即刻同大家分享呢個喜訊, ...




有網友搞笑話:「請珍惜其他人生命。」


藝人江嘉敏(Kaman)早前去學電單車,經過一番努力後,呢日佢喺網上透露電單車強制試合格,即刻同大家分享呢個喜訊,見佢笑得好開心,拎住張合格紙,表示:「𝚈𝚘𝚞 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚏𝚊𝚒𝚕 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚝𝚘𝚙 𝚝𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐.考完之後,戰戰兢兢咁行入office,係合格嘅!仲要一轉身就發現有隻Snoopy笑住望住我!下年就考路試嚕,好緊張呀⋯⋯你永遠唔會知學完嘅野(嘢)幾時用得着!電單車係危險,不過係有用嘅!電單車有咩用你冇理由會唔知。」一班網民都大讚佢叻女,不過有人就搞笑話:「請珍惜其他人生命。」似乎對佢揸電單車都有啲驚呀!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!