掃呢頁CODE去手機

2019年11月4日 星期一

冇介紹工作!家姐張詠恩:唔想太保護佢 __,詠恩,

張詠恩指弟弟已長大,要學習自力更生。
冇介紹工作!家姐張詠恩:唔想太保護佢Steven為養家而到酒店兼職,其家姐、前組合Krusty成員張詠恩昨日受訪時表示,作為藝人可以放下身段去打工,實 ...


冇介紹工作!家姐張詠恩:唔想太保護佢

Steven為養家而到酒店兼職,其家姐、前組合Krusty成員張詠恩昨日受訪時表示,作為藝人可以放下身段去打工,實屬難得:「不過我冇介紹其他工作畀佢喎!唔想太保護佢,咁大個仔,佢應該搵自己嘅目標、行自己嘅路。」話雖如此,但她表示擔心過弟弟的前途,但感恩對方仍有骨氣,沒有向家人要求經濟幫助。

至於Steven多年好友張彥博被問到對方與太太是否婚姻亮紅燈?他表示近月忙到飛起,很少跟對方講私事:「嚟緊又開始新劇,依家又準備台慶,真係唔太清楚佢兩公婆嘅嘢!」講到好友曾向多位圈中人借錢,問到對方經濟上是否仍拮据?阿博說:「我知道佢忙工作同搵奶粉錢嘅。(介紹工作畀佢?)如果有合適工作當然會,但佢財政嘅事我就唔太清楚。」






鍾意就快D Share啦!