網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月29日 星期五

森美:為谷收視賣肉!森美丁子朗剝衫鬥肌 __,丁子朗,森美,

森美話冇P圖架。森美帶隊的第三輯《森美旅行團》已經出街,早前森美和丁子朗變身相撲手着住「T形」相撲褲,堅搶高收視,不過,騷完「股肌」,今回就兩條男人就 ...




森美話冇P圖架。


森美帶隊的第三輯《森美旅行團》已經出街,早前森美和丁子朗變身相撲手着住「T形」相撲褲,堅搶高收視,不過,騷完「股肌」,今回就兩條男人就玩「爆肌」,森美將和子朗一齊赤裸半身照在網上分享,兩人要胸肌有胸肌,要6舊有6舊,就連人魚綫都騷埋畀你睇,一向都知道森美和子朗有做開Gym,但呢個大隻佬效果都算是向女觀眾們派福利。問到森美有否P圖或出術?森美笑言:「冇,冇P圖,陰影方面打多啲啲啫。」他更嫌虛說:「扮大隻啫,好細咋,其實我覺得我仲係肥。」


森美為節目不息出賣色相,他笑言:「盡力啦,我哋呢啲每樣嘢都想做好啲畀觀眾睇啦。」森美除了騷肌,亦同時分享麥美恩和吳若希的溫泉相,不過,就在兩人身上打了巨型「禁」字,只露出兩人性感肩膊。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!