掃呢頁CODE去手機

2019年11月9日 星期六

羅仲謙:從未如此浪漫!羅仲謙冧招盡出溝掂張曦雯 __,張曦雯,羅仲謙,

羅仲謙自言本身唔係浪漫嘅人,咁當年係點追老婆楊怡㗎?藝人羅仲謙在新劇《木棘証人》內與拍檔張曦雯有情人終成眷屬。劇情交代他花盡心思奪芳心,謙仔笑言自己「 ...




羅仲謙自言本身唔係浪漫嘅人,咁當年係點追老婆楊怡㗎?


藝人羅仲謙在新劇《木棘証人》內與拍檔張曦雯有情人終成眷屬。劇情交代他花盡心思奪芳心,謙仔笑言自己「從未如此浪漫過」,現實生活中與太太楊怡恩愛非常,難怪謙仔拒絶「孔雀開屏」,冧招最多只會用在一人身上。


未試過咁樣追女仔


謙仔與曦雯日前游走多處「放閃」,為主演劇集《木棘証人》拍攝煞科戲。「小倆口」先到中環碼頭談心,再往皇后大道中拍拖買叉燒飯,繼而上山頂吹吹風,二人「關係升呢」大團圓結局,謙仔直言拍了「從影以來最浪漫淒美的戲份」,但婉拒透露詳情:「留番畀觀眾到時自己睇啦,總之戲內追女仔嘅配套係我從未遇到過嘅。(現實生活中試過咁樣追女仔?)我本身唔係浪漫嘅人,依家先知可以咁,不過都結咗婚喇,用唔着啦,最多咪氹吓老婆。」問到曦雯可有遇過這樣的「浪漫男」?她笑謂:「如果有男仔咁對我,我諗我接受唔到,毛管戙呀!」


大讚女神前途無限


《木》劇經歷了約3個月的拍攝期,謙仔與曦雯異口同聲形容台前幕後和諧到極點,曦雯表示:「雖然今次拍攝唔算好辛苦,但都有輪住每個人連踩兩、三日嘅,個人覺得好眼瞓嘅時候,隔籬都總會有人喺度搞笑,兼不停講嘢幫你提神。」談到謙仔,曦雯讚不絕口:「佢好細心,同埋好照顧到大家。」謙仔則看好曦雯前途無限:「女神喎,遲啲不得了!」


最緊要瞓餐飽先


當被問到煞科後最想幹甚麼,謙仔打趣:「最緊要瞓餐飽先,跟住約台前幕後食餐飯,希望有緣再會,已經講明幾位主角做boss。」曦雯則內疚答:「其實我媽咪好少返香港,最近佢喺美國返咗嚟,已經成個星期我都冇時間陪佢,好彩拍埋今晚,我有接近一個月先再開新劇,會盡量陪佢四出去吃喝玩樂。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!