網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月15日 星期五

湯洛雯首演床戲 譚俊彥誓挑戰張頴康馮盈盈肉搏一幕 __,張頴康,湯洛雯,譚俊彥,馮盈盈,

靚湯首拍床戲,譚俊彥就笑言拍到好似阿康同盈盈咁激。
湯洛雯首演床戲譚俊彥誓挑戰張頴康馮盈盈肉搏一幕靚湯首拍床戲,譚俊彥就笑言拍到好似阿康同盈盈咁激。譚俊彥(Shaun)、湯洛雯到電視城出席新劇《失憶24 ...




湯洛雯首演床戲 譚俊彥誓挑戰張頴康馮盈盈肉搏一幕

靚湯首拍床戲,譚俊彥就笑言拍到好似阿康同盈盈咁激。

譚俊彥(Shaun)、湯洛雯到電視城出席新劇《失憶24小時》拜神儀式,二人曾於《法證先鋒IV》合作,今次則演情侶,靚湯以戀人未滿形容關係。對於被Shaun指強項是暗戀別人,她笑說:「當然是被動一點點,始終我是女仔嘛!」

Shaun笑言每次與靚湯同場,都是在想為對方找個好對象,笑說:「每次都想會否有對象可以介紹,始終阿湯條件好,找對象都要好一點才可以,所以還未想到。」

Shaun又表示拍《法證IV》時,大家交流不算多,好多時都是跟對白演出,見靚湯都在為對白苦惱而沉默,今次比較有機會發揮,話也變得更多了。

靚湯笑言跟Shaun都是大頭寶寶。
靚湯笑言跟Shaun都是大頭寶寶。
《失憶24小時》拜神儀式

《失憶24小時》拜神儀式

靚湯笑言跟Shaun合作時最舒服,因大家都是「大頭寶寶」,同場時不會顯得她頭大。問二人可會有親熱戲?Shaun透露有「碌床單」戲份,更在漆黑下進行,比較有感覺,笑言要挑戰張頴康與馮盈盈在《解決師》中浴室濕身肉搏的一幕。靚湯自稱是首次演床戲,估計感受是「吻戲加強版」,會相信拍檔不會緊張。




鍾意就快D Share啦!