網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月7日 星期四

李家鼎:食店月尾結業 李家鼎直言遭一沉百踩 __,李家鼎,

等你捲土重來!藝人李家鼎出席無綫《十一月星辰》活動,表示因工作多多,未有多想如何慶生,而近日要拍攝新一輯《鼎爺廚房》,每日拍攝6至8個餸,由於自我要求 ...




等你捲土重來!


藝人李家鼎出席無綫《十一月星辰》活動,表示因工作多多,未有多想如何慶生,而近日要拍攝新一輯《鼎爺廚房》,每日拍攝6至8個餸,由於自我要求高,拍攝時間亦拉長,過程間手指又被油濺傷,認真慘情。問到另一半可有呵番?他笑說:「我返到去沖完涼都搵周小姐(瞓覺)拍拖」
其中環的食店將於本月尾結業,問到屆時可會有歡送派對?李家鼎說:「唔好喇!咁傷心,盡量唔好搞呢啲嘢。(最後有冇白武士出現?)冇,環境問題。(好多藝人相信你會捲土重來!)希望,有啲人就喺呢件事上一沉百踩,聽完唔開心一定有。(咁你個仔嘅麵店有冇影響?)又冇,兩檔都好好,佢哋成本冇咁重嘛!」更指中環的食店租金及管理成本高,捱不下去惟有結業。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!