掃呢頁CODE去手機

2019年11月1日 星期五

陳山聰:未行禮喊定先!伍詠薇盛裝打扮為陳山聰過海 __,伍詠薇,陳山聰,

伍詠薇打扮靚靚做「大姑奶」。藝人伍詠薇與陳山聰這對契姊弟感情相當深厚,今日陳山聰結婚大日子,伍詠薇在社交網率先預告會盛裝出席,榮升大姑奶的她並表示相當 ...


伍詠薇打扮靚靚做「大姑奶」。


藝人伍詠薇與陳山聰這對契姊弟感情相當深厚,今日陳山聰結婚大日子,伍詠薇在社交網率先預告會盛裝出席,榮升大姑奶的她並表示相當感動,並上載了一張流淚的相片,表示:「為了一對新人⋯⋯本宮現在出發去打扮靚靚做大姑奶。今晚~~隆重登場。仲要係過海⋯⋯我真係好愛錫你。恭喜細佬山窿同蘋果仔。家姐好開心⋯⋯今晚見見。我怕我忍唔住喊,我們姊弟感情經歷過山車般不容易,盡在不言中。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!