網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月4日 星期一

蔡依林:蔡依林求婚阿信成功:我今天就嫁給你 __,蔡依林,阿信,

會唔會講講吓變真?台灣歌手蔡依林(Jolin)同五月天主音阿信不時都會喺社交網搞吓曖昧,無論Jolin發乜嘢Pose,阿信都會第一時間回覆兼畀讚,佢哋 ...


會唔會講講吓變真?


台灣歌手蔡依林(Jolin)同五月天主音阿信不時都會喺社交網搞吓曖昧,無論Jolin發乜嘢Pose,阿信都會第一時間回覆兼畀讚,佢哋嘅行為似足地下情侶一樣。呢日五月天開騷就請Jolin做嘉賓,中途Jolin突然求婚問:「你答應我,我今天就嫁給你。」阿信最終應承咗,令全場尖叫!


佢哋合唱《今天你要嫁給我》時,2人不僅跳起雙人舞,仲甜蜜咁手拖手,最後阿信更霸氣將Jolin一抱入懷,佢哋拗晒腰深情凝望,畫面唯美似足拍戲情節一樣。之後Jolin話忙緊準備年底演唱會,喺台上邀請阿信做嘉賓:「可以在小巨蛋和我約會嗎?」阿信笑着反問五月天有5個人,要同時約會嗎?Jolin冇怯場回應話:「對,我喜歡跟5個人,你答應我啊,你答應我,我今天就嫁給你!」


同在台上的五月天成員怪獸出嚟撥火:「我們4個都經不住誘惑的,所以其實我們都很樂意,接下来就看陳信宏(阿信)了。」最後Jolin話要去上海開騷,阿信自告奮勇:「他們4個可以不去,我可以去。」Jolin開心回應:「好,那今天嫁給你。」唔少五月天嘅粉絲睇到呢度勁興奮,仲喺社交網度改口叫Jolin做「陳太」,仲話要撲定飛睇佢哋嘅「婚禮」。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!