網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月19日 星期二

【詩詩細語】那些年周潤發林青霞的片塲趣事 (倪詩蓓) __,倪詩蓓,周潤發,林青霞,

【詩詩細語】那些年周潤發林青霞的片塲趣事(倪詩蓓)2小時前今次的詩詩細語,會跟大家分享我和好友李愛林舊日的片場趣事。那些年,我拍戲,而愛林則做幕後及製 ...




  • 【詩詩細語】那些年周潤發林青霞的片塲趣事 (倪詩蓓)
  • 2小時前






今次的詩詩細語,會跟大家分享我和好友李愛林舊日的片場趣事。

那些年,我拍戲,而愛林則做幕後及製片工作。

在娛樂圈工作,上山下海,拍攝時不乏驚險,靈異事件和大堆的Ng 趣事。

我們因而錄影了數集《媽媽聲》的網上節目,大爆當年的片場趣事。現節錄某些內容:

倪:我拍第一部電視劇《對對糊》時仲係青春美少女,當時導演要我拍一塲出浴戲,要我帶着浴帽露出肩膊位置。劇情是講述我沖涼後哼著歌,從浴室開門步出客廳,四位男主角正在偷看我,走出客廳的鏡頭,由替身演出。怎知替身毛巾突然滑落,赤裸上身外,心口還有一堆毛,哥哥張國榮及其他演員本應是吹口哨,最後變成嘔吐聲。

李:講起替身,以前有個叫蕭德虎,佢專替一些高挑女演員做替身,好似林青霞同王祖賢。當年拍緊《新蜀山劍客》,小虎替林青霞吊威也,當佢好靚飛上天嘅時候,鄭少秋要捉住佢,點知唔小心扯甩條褲,見到他一雙飛毛腿。徐克導演即嗌cut─「幫佢剃哂啲腳毛,我唔要見到一條毛。」當時化粧姐姐反應:「唔係啩,做替身都要脫毛、我咪好唔得閒!」

倪:其實拍戲真係好辛苦架,無論幕前幕後,都一樣要付出。如果我唔係去咗台灣發展,同你會有更加多美好時光。

李:你雖然然去了台灣,你的歌舞表演,我當時都有follow 㗎!你的舞台有好多設計,好似魔術表演、歌衫仲好靚,我記得有套bikini 三點式咁款!

倪:我當時有件表演歌衫好囑目,就連華視電視台名主持張小燕的節目《週末派》,都因而邀請我上節目表演,我當日唱譚詠麟嘅《暴風女神》。套衫係由用小鏡片釘成比堅尼,周邊則有皮膚色紗網。舞蹈員每人舉着5呎高的屏風,在舞台上郁動,我會在台上左右兩邊出現,好似變魔術!再配合燈光一照,我舉起一閃電神劍的道具,外形真係好殺㗎!

李:講起道具,你見過人扮道具未?我諗起《賭神2》,徐錦江在戲裏扮銅像,好似未來戦士開塲一樣冇著衫!

倪:係咪似阿諾舒華新力加冇着衫,好大隻好多肌肉個樣!

李:徐錦江個妝從早化到中午,導演望完,便指ok,叫大家先放食飯....徐錦江全身用保鮮紙包住再上油,所以硬晒唔可以郁,郁動會有裂紋,發哥(周潤發)係隔離食緊飯盒,徐流晒口水,我見到佢好肚餓便提出─「不如餵你食少少?」

徐錦江拒絕,佢解釋話「我驚一陣急...要去厠所。」在身邊的發哥忍唔住笑,噴到我全身都係飯!

倪詩蓓

中國香港演員/歌手/雜誌編輯/新加坡兒童感統室內遊樂室的創辦人

-----------------------------

【2019 區議會專題】

最齊全區議會入閘名單 互動民調

11.24 用選票重奪區議會

-----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

沙田、旺角、荃灣、觀塘、銅鑼灣5區為你服務

詳情地址


鍾意就快D Share啦!