網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月30日 星期六

黎小田:到醫院探黎小田 薛家燕神色凝重 __,薛家燕,黎小田,

薛家燕、陳欣健及張武孝(大AL)分別出現黎小田入住的醫院。73歲黎小田傳出病重留院,其好友薛家燕於下午4點15分到醫院,見她落車時神色凝重,憂心忡忡。 ...




薛家燕、陳欣健及張武孝(大AL)分別出現黎小田入住的醫院。


73歲黎小田傳出病重留院,其好友薛家燕於下午4點15分到醫院,見她落車時神色凝重,憂心忡忡。問到她是否來探望好友黎小田?薛家燕只簡單回應一句「係!」,隨即進入醫院,未有停步受訪。


於較早時間,陳欣健約在下午2點半現身醫院,約半小時後離開,應記者要求在門前影相,問到是否來探病?他說:「係呀,探初中同學。」但記者問到好友黎小田的狀況時?陳欣健即說:「唔講喇。」臨走時並向記者說辛苦晒。


另外,下午1時許,資深歌手張武孝(大AL)與友人約逗留10分鐘便離開醫院,見到記者上前拍照時表現驚愕,問到是否探望黎小田?大AL未有回應並急急腳走人,記者追問是探病抑或睇醫生?大AL回答:「嚟探病!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!