掃呢頁CODE去手機

2019年11月18日 星期一

楊嘉欣:獲終極偶像拍片送祝福 楊嘉欣爆喊多謝老竇 __,楊嘉欣,

楊嘉欣結婚獲爸爸送上大驚喜!喺處境劇《愛.回家之開心速遞》飾演女裝部Sales嘅無綫藝人楊嘉欣,年僅20歲嘅佢被網友視為「隱藏美少女」,但日前已經低調 ...




楊嘉欣結婚獲爸爸送上大驚喜!


喺處境劇《愛.回家之開心速遞》飾演女裝部Sales嘅無綫藝人楊嘉欣,年僅20歲嘅佢被網友視為「隱藏美少女」,但日前已經低調同男友Dickson拉埋天窗,正式「封盤」!新婚嘅佢尋晚終於有時間喺社交網同網友分享喜悅,佢首先上載同一眾姊妹嘅大合照,留言:「嗯💜我是結婚了~謝謝我的索爆姊妹排除萬難,來做我的姊妹😭好感激你哋😭😭😭」


林峯吳卓羲祝早生貴子


其後佢又分享咗兩條令佢感動到喊嘅片,大嗌好幸福!原來係佢兩位偶像林峯同吳卓羲受楊爸爸所託,拍片為佢送上祝福又祝佢早生貴子,楊嘉欣亦識做地留言:「Thx daddy for the BIGGGGG surprise😆🎉(多謝爸爸畀我嘅大驚喜!)#是我終極偶像的祝福 😍#也多謝他 💖💖#搞得我又笑又喊#好幸福啊!」網友都留言大嗌羨慕,仲好好奇楊爸爸到底係點搵到佢哋拍片添!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!