掃呢頁CODE去手機

2019年11月5日 星期二

莊思明:開心報喜!莊思明屋企添新成員 __,莊思明,

同大家介紹,莊思明屋企嘅新成員就係佢喇!藝人莊思明(Lisa)自細鍾意小動物,養過唔同品種嘅狗狗,包括唐狗、北京狗、松鼠狗等,之前男友楊明就買咗一隻柴 ...


同大家介紹,莊思明屋企嘅新成員就係佢喇!


藝人莊思明(Lisa)自細鍾意小動物,養過唔同品種嘅狗狗,包括唐狗、北京狗、松鼠狗等,之前男友楊明就買咗一隻柴犬送畀佢,依家屋企又添咗位新成員!Lisa急不及待介紹畀大家認識,並將同愛犬嘅合照放上社交網同大家報喜。見佢錫錫愛犬個樣冧到爆,就知佢愛心棚爆,佢表示新愛犬嘅名叫Simba,仲話好開心帶佢返屋企。Lisa又謂今次愛犬係領養得來,希望佢有個充滿愛嘅屋企成長,仲承諾會愛佢一輩子。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!