網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月4日 星期一

呻南亞受歧視 鬧政府唔聽訴求 __,

喬寶寶在1989年加入懲教署,後來決定轉職做藝人。
喬寶寶明年離開土生土長的香港,到蘇格蘭與家人團聚,訪問當日,他帶《蘋果》重遊住了42年、鄰近廟街的舊居:「我一出世就住呢度,老竇嗰時係租,後來冇得租, ...


喬寶寶明年離開土生土長的香港,到蘇格蘭與家人團聚,訪問當日,他帶《蘋果》重遊住了42年、鄰近廟街的舊居:「我一出世就住呢度,老竇嗰時係租,後來冇得租,一係買一係搬,老竇做多份工,媽咪又去工廠做,用40萬買返嚟。2012年我因為老婆攞唔到特區護照,我就用400萬賣走。」

相關新聞:【意興闌珊】河國榮拍90劇離巢



喬寶寶大仔已在蘇格蘭大學畢業,他明年也會移居當地,與家人團聚。 喬寶寶大仔已在蘇格蘭大學畢業,他明年也會移居當地,與家人團聚。

緊守出生地

喬寶寶長大後選擇扎根於香港,兄弟姐妹則陸續移民:「我話緊守崗位,留番喺自己出生地,因為唔捨得,雖然去過英國、加拿大,但冇一個地方及得上香港。」會否覺得自己是香港人?喬寶寶坦言:「其實你邊度出世就係邊度人,香港人係咪一定係中國人呢?係咪白人、黑人唔得呢?」

喬寶寶以印度裔真港人為榮,也為同胞平反:「印度人喺香港超過150年,對香港貢獻好大,但教科書冇寫我哋對香港嘅貢獻,所以好多香港人以為我哋嚟到爭飯食或破壞。香港最早嘅紀律部隊,最多係印度人,你睇到天星碼頭都係印度人將香港同九龍接軌。甚至𠵱家最前線掃街、保安,好多做嘅都係南亞裔,佢哋都好勤奮。」

曾在懲教署任職16年的喬寶寶,對現今南亞裔問題感受很深:「香港未有難民潮前,好少南亞裔入黑社會。」他分析問題核心:「我1989年入職懲教署,當時越南難民最高𥧌期,政府開白石、萬宜好多船民營;𠵱家嚟一萬人,其實可以擺船民營再甄別,畀行街紙但唔畀人做嘢,最傷係我哋,可能偷咗我哋身份證去應徵。我哋百幾年形象俾佢哋破壞晒,我哋都冇辦法,好多人話出吓聲,但政府聽先得,我哋都好無奈!」




鍾意就快D Share啦!