網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月4日 星期一

【欲哭無淚】 蕭若元擔心人身安全移民台灣:離開係一件痛苦事 __,

香港從6月初開始因修訂反送中條例,出現多次大規模抗議遊行,甚至是流血衝突,這也讓香港人開始思考,是不是該離開香港,而在附近的台灣就成了熱門的選擇,港人 ...


香港從6月初開始因修訂反送中條例,出現多次大規模抗議遊行,甚至是流血衝突,這也讓香港人開始思考,是不是該離開香港,而在附近的台灣就成了熱門的選擇,港人移民台灣詢問量暴增,而於股壇、政壇及娛樂圈打滾數十載的蕭若元,也宣佈要跟隨太太移居台灣,這幾個月來,他已兩度踏足台灣,為投資移民到當地觀察及做好準備,預計年底舉家移居台灣。而其子蕭定一被問到會否跟隨父親移居台灣,他表示:「見到今時今日嘅香港變成咁,走係一定會走,但我同老婆仲考慮移居去邊個國家,因為睇下邊度做生意有利。」



日前蕭若元以時事評論員身份在網台上提到,自己是一直熱愛香港,今年活到70歲,現在他要離開香港,蕭若元表示:「一直都係蕭太要移民去台灣,我係彈弓手,我咁鍾意香港,離開係一件痛苦事,但直至星期四晚再睇完四中全會公佈全文,係欲哭無淚境界想唔走都唔得,簡單啲嚟講,Halloween嗰日拉咗260幾人,你話幾離譜呀!大興邨街坊抗議你哋啲催淚彈氣體,你哋啲警察又射催淚彈驅散人,又入屋邨入面要人跪喺度,高舉對手,又話嗰啲人唔係街坊...有一男一女喺街跳舞要捉人哋已經唔啱,仲入埋餐廳,個女負責人擋在門口,唔俾警察入去捉人,警察推低個女人,立刻拘捕咗人哋同埋個細佬,咁你睇下一個地方人身安全咁冇保障,我忍到最後1分鐘,咁睇埋北京四中全會全文,關於香港部份...香港司法系統將被摧毀,對於特首同高級官員任免有實質主動使用權,如果今日佢哋覺得港台唔聽話,隨時可以炒咗新聞局長,唔使理特首你話幾大鑊。」



對於中央要求香港、澳門特區政治完善,建立健全國家安全法律制度和執行機制,蕭若元認為是中央要求香港重啓23條惡法的訊號,如果這條法例通過,他會擔心容易被人以言入罪:「我會有人身安全危險,喺香港坐監我都唔驚,坐幾年咪喺入面讀個博士學位出嚟囉!但最驚係捉返大陸,3年都唔審你,咁就唔知坐幾耐,咁就大鑊。」



《蘋果》聯絡蕭定一,老爸有移民決定,問他會否跟隨?他說:「其實佢只係有咁嘅打算,仲未有實際行動,不過睇埋呢幾日啲電視直播,啲差佬咁捉人,香港亂成咁,走就一定走,但會去邊,仲諗緊,睇下邊度有生意就優先考慮。」



-----------------------------



-----------------------------




鍾意就快D Share啦!