網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月24日 星期日

丁子朗:「高喜俊」成功入屋!丁子朗感恩遇到好角色 __,丁子朗,

丁子朗發文感恩遇上「高喜俊」。無綫劇集《解決師》尋日大結局,呢套劇自播出以嚟,備受觀眾關注。當中首次有較多戲份嘅丁子朗演「高喜俊」一角,同樣令佢成功入 ...




丁子朗發文感恩遇上「高喜俊」。


無綫劇集《解決師》尋日大結局,呢套劇自播出以嚟,備受觀眾關注。當中首次有較多戲份嘅丁子朗演「高喜俊」一角,同樣令佢成功入屋,呢日丁子朗喺網上發長文分享感受,話佢喺呢個角色搵到自己,亦感謝觀眾嘅支持,同佢一齊成長:「『解決師』終於來到大結局,萬般的不捨。多謝觀眾陪着高俊,一齊經歷、一齊成長,我都很感恩,遇到了這個那麼好的角色。也從高俊的身上,找到了自己。再次多謝觀眾的支持,俊俊與大家,有緣再見吧!」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!