掃呢頁CODE去手機

2019年11月18日 星期一

陳星:生前合作無間!姜大偉聞陳星死訊感唏噓 __,姜大偉,陳星,

姜大偉與陳星合作過電影《十三太保》。七十年代動作演員陳星離世,跟他曾合作無間的資深藝人姜大偉接受東網訪問時表示剛剛得悉對方死訊:「我以前同佢合作過好多 ...




姜大偉與陳星合作過電影《十三太保》。


七十年代動作演員陳星離世,跟他曾合作無間的資深藝人姜大偉接受東網訪問時表示剛剛得悉對方死訊:「我以前同佢合作過好多武俠片,好似《十三太保》,佢多數做反派,不過近十幾廿年冇同佢聯絡,因為佢移咗民。(佢因為咩事逝世?)我唔知。(印象中佢係點嘅人?)佢好好人,好大隻,以前合作得好開心,聽到佢嘅死訊好唏噓。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!