網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月8日 星期五

吳岱融:戲如人生老婆奴 吳岱融怕爆血管積極養生 __,吳岱融,

戲裏戲外都係錫老婆錫到燶。藝人吳岱融於新劇演老婆奴,原來現實生活亦錫老婆錫到燶!永遠報喜不報憂,每朝為太太準備開水暖胃,終日有影皆雙,認真廿四孝老公。 ...




戲裏戲外都係錫老婆錫到燶。


藝人吳岱融於新劇演老婆奴,原來現實生活亦錫老婆錫到燶!永遠報喜不報憂,每朝為太太準備開水暖胃,終日有影皆雙,認真廿四孝老公。而已「登六」的他,近年開始研究養生,瑜伽、斷食、帶氧運動、身體檢查樣樣做齊,只求換來健康體魄。


近年活躍於無綫的吳岱融,最近又有新作《牛下女高音》,一部講述中佬的勵志故事,雖然該劇曾經歷黃心穎事件幾乎變成倉底貨,幸最後獲放生還變成台慶劇,認真峰迴路轉。劇中吳岱融演一名凡事以太太為先的男人,即使對方廚藝水皮,仍撐到底有讚冇彈。


擔心爆血管


談到角色如此廿四孝,吳岱融笑指戲如人生,演出時也有把平日與太太鍾淑慧相處的元素加插入內:「我不嬲對太太報喜不報憂,太太煮湯、沙律都有心機,整餸水準就有啲差距,但點樣我都話好食,同埋每朝起身會擺杯暖水喺床頭,等佢空肚飲,另外加埋檸檬汁分開飲,再隔45分鐘後先食嘢,包你一個月後『三高』都少咗。」


如此細心養生,只因已年屆60的吳岱融怕身體響起警號,他說:「有少少遺傳驚爆血管,我有三酸甘油脂偏高,因為公公有呢啲問題,驚我有問題時會影響到家人,所以近年開始注重健康,每年做體檢,有踢波、做瑜伽、斷食,過去十幾年做過三、四次,但斷食要喺陽光海灘嘅地方先做到,水果斷我都試過,就係起身後只係飲水,到晚上忍唔住先食生果,維持一至兩日,so far咁耐身體指數都靚。」


搵夠便滿足


雖然已達花甲之年,吳岱融卻未有計劃退下火線,不諱言現時不求名利,錢對他來說,足夠便可:「呢方面我同太太都意見一致,搵夠重要過搵多,會行會走會食會跳,否則畀幾靚嘅屋你住都冇用。依家工作會減輕啲,去到呢個年紀已經賺咗,要保持舒服同開心,好似我最近租幾千呎屋咁,依家唔做幾時做呢?」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!