網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月12日 星期二

楊柳青:平時勁男仔頭 楊柳青演俏秘書嗌難 __,楊柳青,

咁咪考演技囉!主力走武打路線的藝人楊柳青(Wiyona)在劇集《解決師》中釋放媚態飾演俏秘書,除了有泳衣戲大晒索爆身段外,亦有場大露背與李天翔出浴的香 ...




咁咪考演技囉!


主力走武打路線的藝人楊柳青(Wiyona)在劇集《解決師》中釋放媚態飾演俏秘書,除了有泳衣戲大晒索爆身段外,亦有場大露背與李天翔出浴的香艷戲份!不過,個性男仔頭的Wiyona直言要演嬌俏女角相當困難,要長期提醒自己:「行路要婀娜啲,爬上床都要S形啲,同平時完全唔同,我平時好鍾意運動,動靜都係男仔頭,要演長期好斯文,甚至小鳥依人、嗲人嘅角色最難,希望唔好走音添!(仲有咩角色想試?)電視觀眾仲未睇我識打,都想拍多啲動作戲,另外我都想拍吓愛情劇,雖然今次有段感情線,但Skip晒啲拍拖部分,都想試下戀愛。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!