網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月15日 星期五

馬蓉:遭騙財騙色一鋪清袋?王寶強前妻馬蓉咁講 __,王寶強,馬蓉,

關於馬蓉嘅傳聞未停過。內地男星王寶強同馬蓉嘅離婚事件搞到滿城風雨,糾纏咗超過兩年上年年尾終於完結,有指馬蓉最終分到半億身家。雖然佢哋回覆單身,但係馬蓉 ...




關於馬蓉嘅傳聞未停過。


內地男星王寶強同馬蓉嘅離婚事件搞到滿城風雨,糾纏咗超過兩年上年年尾終於完結,有指馬蓉最終分到半億身家。雖然佢哋回覆單身,但係馬蓉嘅是非未停過,早前傳出佢懷孕,近日又傳出佢畀一位冒牌留學生騙財騙色,成副身家一鋪清袋!


傳聞繪形繪聲講到似層層,有粉絲忍唔住喺馬蓉嘅社交網度留言問過究竟,仲提佢要小心,而馬蓉遺大方回應留言話:「又來了……言一天天的。一會富商,一會懷孕,一會又被海歸(留學生)騙,好無聊哦,就不能換點別的麽,是內心多希望我不好呀!」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!