網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月29日 星期五

與李尚正論盡風水 盧頌恩佗巨肚開工被催生 __,盧頌恩,

盧頌恩與李尚正為開電視拍攝玄學節目。憑香港開電視節目《臥底旅行團2.0》人氣大增的盧頌恩(妹頭)與李尚正,最近又再拍檔主持新節目《開運秘笈》,跟玄學家 ...




盧頌恩與李尚正為開電視拍攝玄學節目。


憑香港開電視節目《臥底旅行團2.0》人氣大增的盧頌恩(妹頭)與李尚正,最近又再拍檔主持新節目《開運秘笈》,跟玄學家蔡興華、楊天命等研究風水命理,為觀眾指點迷津。妹頭與李尚正保持一貫的輕鬆搞笑本色。原來風水命理開正妹頭嗰瓣:「因為我細細個已經研究星座、紫微斗數,都係神婆仔,屋企裝修都會諗吓布局令風水好啲,so far自己都住得幾舒服、順風順水,因為跟師傅學過,所以識點布局擺位。」


問節目中師傅有何贈言?她笑言蔡師傅向她催婚、催生:「佢成日幫我擇定吉日,下年上半年佢已經畀晒吉日我,叫我快啲揀,覺得我差唔多,就嚟好事近,佢仲話我命格都算旺夫,生咗小朋友之後會帶畀我好運,叫我快啲生。」而稍後將開拍《臥底旅行團3.0》,故未有意咁快結婚生仔,但說:「點都拍埋先再睇吓有冇緣分啦,出年3月開拍,好似會拍成廿集。」


講到這個節目中要扮大肚婆,她承認有一刻幻想過:「如果自己大肚都幾論盡,個肚咁大,行步路都好似要人扶,但有一刻望住個天,又會諗如果有BB一定要教佢正確嘅人生觀同思想,一定要教佢做個善良嘅人。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!