掃呢頁CODE去手機

2019年11月25日 星期一

【頭條獨家】三屆視帝唔介意內地劇降做男二 黎耀祥買重馬明贏山聰 __,陳山聰,馬國明,馬明,黎耀祥,

祥哥睇好    馬明搭紅姐成為今年視帝及視后
【頭條獨家】三屆視帝唔介意內地劇降做男二黎耀祥買重馬明贏山聰祥哥睇好馬明搭紅姐成為今年視帝及視后三屆視帝黎耀祥為咗出外見識吓,去年5月同TVB轉簽部頭 ...




三屆視帝唔介意內地劇降做男二黎耀祥買重馬明贏山聰祥哥睇好馬明搭紅姐成為今年視帝及視后三屆視帝黎耀祥為咗出外見識吓,去年5月同TVB轉簽部頭 ...




【頭條獨家】三屆視帝唔介意內地劇降做男二 黎耀祥買重馬明贏山聰

祥哥睇好 馬明搭紅姐成為今年視帝及視后

三屆視帝黎耀祥為咗出外見識吓,去年5月同TVB轉簽部頭合約。雖然唔再係TVB「親生仔」,但祥仔第一部內地古裝劇《鳳弈》依然獲TVB安排喺台慶月播出。因為無份角逐視帝,祥仔冷眼觀戰,分析得更加獨到和精準,憑他智慧拆解,今年台慶的視帝視后,七成機會落喺馬國明同惠英紅手上:「觀眾眼中嘅馬明係天然呆,喺《白色強人》演醫生真係好啱好著數;至於小紅姐論資排輩,論實力一定冇人敢同佢爭!」採訪:方騫平

笑談男二 黎耀祥笑談做男二好處多籮籮,休息又夠,捱得唔辛苦,準備又充足,主角拍到攰先到他埋位拍,好似打拳咁,他梗係贏啦。
笑談男二 黎耀祥笑談做男二好處多籮籮,休息又夠,捱得唔辛苦,準備又充足,主角拍到攰先到他埋位拍,好似打拳咁,他梗係贏啦。
睇好馬明    馬國明同唐詩詠喺《白色強人》嗰段情,觀眾睇得好投入。

睇好馬明 馬國明同唐詩詠喺《白色強人》嗰段情,觀眾睇得好投入。

有情有義的黎耀祥為撐昔日合作過《西遊記》及《巾幗梟雄》系列的編審張華標,答應北上演由標哥編劇的內地古裝劇《鳳弈》,仲唔介意做男二,畀徐正溪(即周麗淇前男友徐正曦)擔正。由三屆視帝「降呢」,祥仔竟唔覺係屈就:「我年紀大啲,成熟啲,唔似得有啲後生咁囂張,勝利沖昏頭腦自以為是,老實講,我一生人做主角只係近十年八載嘅事,做路人甲同埋男配反而做咗咁多年,我係唔會有做大明星嘅感覺,或者將自己擺喺主角嘅位置,係我眼中界定作為演員,無論係乜位置,就算係客串,只要做好個角色就經已好滿足,否則根本捱唔到廿幾年,應該好快會放棄。而且大家要清楚釐定配角崗位,其實係配戲畀人,每次演出都一定起發揮作用。」

遺憾雯女演唔到

就算今次做男二,但祥仔好有戲做,非常搶戲:「朗坤呢個角色似係囂張跋扈嘅奸臣,其實只係想喺宮中鞏固實力嚟保護皇后,因為佢哋有份細水長流純純嘅愛,關係微妙,感情變化比《巾幗》、《義海》更多。因為《鳳弈》係《巾幗》系列嘅延續,標哥有打過鄧萃雯主意做皇后,但中間有問題傾唔成,都有小小遺憾。計落我喺《無雙譜》後5年冇拍過古裝劇,哈!我都唔太接受自己古裝個樣。唯一有趣係古裝劇唔實在,唔使交待角色背景,會有好多嘢玩。」

好多交流 祥仔和「皇后」曹晞文有好多感情交流戲。

好多交流 祥仔和「皇后」曹晞文有好多感情交流戲。
感情好好    內地演員徐正溪(即周麗淇前男友徐正曦)為祥仔慶生。

感情好好 內地演員徐正溪(即周麗淇前男友徐正曦)為祥仔慶生。

欣賞馬明好乖仔

今年TVB將台慶頒獎禮押後到明年1月才舉行,暫時祥仔冇劇角逐,可以喺零壓力下考吓眼光。他先利申:「因為好多戲跟唔足,只能客觀地去估計加小小人情分嚟推斷,計我分析馬國明拎視帝機會最大,佢個人老老實實、呆呆笨笨,喺《白色強人》度做啱咗角色,成日覺得演員係要配合角色外型同感覺,觀眾先會投入到,喺病人視覺,醫生唔會古靈精怪,依牙鬆槓,搞搞震,馬明嘅呆笨就變成佢演醫生嘅沉實能力。(係咪個個小生都攞過晒,排隊都應該輪到佢?)TVB又唔係對佢唔公平嘅,其實競選都要講吓運氣,正如唔係年年港姐都好靚。馬明唔好彩,年年遇到強敵,強攻黃秋生、黃子華邊個都死啦。不過,我唔使鼓勵佢加油,因為佢一啲都唔落寞,以往佢好乖仔唔花費,哈!依家我望到佢轉晒新車呀,又住太古城,我都睇你哋爆料咋。」

山聰浩信機會微

至於陳山聰被視為黑馬,祥仔坦言:「雖然佢喺《金宵大廈》人氣好爆,係貫穿成套劇嘅主角,但單元劇好多,演出上少咗個優勢,佢同李施嬅喺呢方面都比較輸蝕。王浩信嘅《解決師》迴響又唔算太大。在公在私,客觀評論,馬明機會最大。視后點都係畀小紅姐,雖然佢唔係親生女,但佢會同TVB再拍㗎嘛,而且𠵱家市場唔同咗,個圈擴闊好多,自己人愈嚟愈少,尤其有資歷嘅自己人,吓吓簽到10年先係自己人咁就死梗喇。」

常去探仔 黎耀祥好注重家庭生活,現時同無綫轉簽部頭合約,可以經常去美國探仔。

常去探仔 黎耀祥好注重家庭生活,現時同無綫轉簽部頭合約,可以經常去美國探仔。
小紅姐Win    影后小紅姐《鐵探》一出,視后一定係嚢中物。

小紅姐Win 影后小紅姐《鐵探》一出,視后一定係嚢中物。
單元蝕章 陳山聰、李施嬅主演嘅《金宵大廈》雖然好爆,但當中單元劇太多,呢方面都比較輸蝕。

單元蝕章 陳山聰、李施嬅主演嘅《金宵大廈》雖然好爆,但當中單元劇太多,呢方面都比較輸蝕。
久別古裝    黎耀祥有5年冇拍過古裝劇,對上一套係《無雙譜》。

久別古裝 黎耀祥有5年冇拍過古裝劇,對上一套係《無雙譜》。
未能再續 黎耀祥和鄧萃雯演《巾幗》系列大受歡迎,可惜今次未能再續前緣。

未能再續 黎耀祥和鄧萃雯演《巾幗》系列大受歡迎,可惜今次未能再續前緣。

鍾意就快D Share啦!