掃呢頁CODE去手機

2019年11月1日 星期五

【山聰結婚】兄弟郭政鴻有得飲茶 契姐伍詠薇恨到出面:閂埋門一定要斟畀我 __,伍詠薇,郭政鴻,陳山聰,

身為契姐的伍詠薇恨飲茶恨到出面。(攝影:沈健程、攝錄:仇志德)
伍詠薇(伍姑娘)偕老公練海棠恩愛到場,一齊祝賀契細佬陳山聰新婚之喜。伍姑娘大笑說:「大姑奶、大姑丈嚟嘞!」相關新聞:【新娘晒巨鑽】陳山聰白色背心loo ...


伍詠薇(伍姑娘)偕老公練海棠恩愛到場,一齊祝賀契細佬陳山聰新婚之喜。伍姑娘大笑說:「大姑奶、大姑丈嚟嘞!」

相關新聞:【新娘晒巨鑽】陳山聰白色背心look娶老婆 腋下毛飛出斟茶



今早山聰和太太Apple都有依足傳統向長輩斟茶,除兄嫂外,好兄弟郭政鴻都有份。伍姑娘亦恨飲茶恨到出晒面,說:「我都想呀,但我身份只係契家姐,雖然我都想飲茶,但我今日扮靚之餘都有直擊,佢斟茶畀阿哥阿嫂時,見佢哋都喊咗出嚟。始終我真正身份係冇血緣關係,但佢斟畀我飲,我都會好開心,自己唔會逼佢,但閂埋門佢一定要斟杯茶畀我飲囉,因為患難嘅姐弟唔容易。」



伍姑娘祝山聰能三喜臨門,她說:「見佢最近事業好好,又結婚,希望佢哋快啲生BB,我就榮升做姑婆。我今日心情仲開心過一對新人,會送錢同埋送個人,我成個人過咗海嚟搵佢,過海好重要架。」她表示與Apple不算好熟落,是與山聰冰釋前嫌後才認識,覺得陳太令山聰改變好多,她笑說:「Apple簡直係我《97家有喜事》個名『賢淑』,唔係話我自己,但佢係好靚嘅素人,斯文又大方,香港好老婆嗰種,我唔識形容畀大家聽,兩人相處係會互相改變對方。」

相關新聞:【曾斷交6年】伍詠薇怕出席山聰婚宴忍唔住喊:姊弟感情經歷過山車般不容易



採訪:卓寶花



-----------------------------



-----------------------------



身為契姐的伍詠薇恨飲茶恨到出面。(攝影:沈健程、攝錄:仇志德) 郭政鴻今早飲茶時都忍不住眼濕濕。 郭政鴻今早飲茶時都忍不住眼濕濕。
山聰和太太斟茶給兄嫂。

山聰和太太斟茶給兄嫂。
伍詠薇和老公練海棠恩愛到賀,還有譚俊彥和太太。

伍詠薇和老公練海棠恩愛到賀,還有譚俊彥和太太。
 伍詠薇祝福一對新人永遠開心。

伍詠薇祝福一對新人永遠開心。
 《金宵大廈》拍檔「Alex」李施嬅

《金宵大廈》拍檔「Alex」李施嬅
馬德鐘和太太張筱蘭

馬德鐘和太太張筱蘭
 陳展鵬與太太單文柔

陳展鵬與太太單文柔
 李添勝

李添勝
謝東閔與女友朱智賢

謝東閔與女友朱智賢
胡定欣與好姊妹胡蓓蔚一齊現身。

胡定欣與好姊妹胡蓓蔚一齊現身。

鍾意就快D Share啦!