掃呢頁CODE去手機

2019年11月7日 星期四

岑麗香:下年開劇 岑麗香仲未知邊個係「老公」 __,岑麗香,

終於都有得喺電視機見到香香喇~人母岑麗香穿上白色貼身裙S身形出席珠寶店活動,身材比生B前更Fit,本月17日就35歲生日的她,稱月底要為電影開工,其實 ...




終於都有得喺電視機見到香香喇~


人母岑麗香穿上白色貼身裙S身形出席珠寶店活動,身材比生B前更Fit,本月17日就35歲生日的她,稱月底要為電影開工,其實由當時佗B到現在已有很長時間沒有拍戲,心情期待。有說生B後記性變差,她直言:「係呀,我記性好差,轉頭5秒就唔記得,所以收到劇本都會即刻練。」


講到她取代李佳芯拍《BB來了2》,香香稱是明年開拍,暫時劇名都未定,亦不知「老公」是誰演。講到「執二攤」,她謂:「我冇咁諗,有角色就去演,都係一個挑戰,自己呢一年都係一個新經歷,佗B、生B、湊B、做新手媽媽,所以演呢個角色好期待。」問到生日慶生節目,她則言和老公和BB一齊已經好開心。可會考慮追多個?她稱暫時想多些時間陪BB,都會生,但未係依家。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!