掃呢頁CODE去手機

2019年11月13日 星期三

呂慧儀:溫情滿載 呂慧儀啜爆囝囝嗌天使 __,呂慧儀,

真係有仔萬事足。藝人呂慧儀(長腳蟹)與張景淳喺《愛.回家之開心速遞》飾演情侶,被傳戲假情真,屢次被影到約會,張景淳仲喺女方寓所過夜,長腳蟹一再否認戀情 ...




真係有仔萬事足。


藝人呂慧儀(長腳蟹)與張景淳喺《愛.回家之開心速遞》飾演情侶,被傳戲假情真,屢次被影到約會,張景淳仲喺女方寓所過夜,長腳蟹一再否認戀情,話佢哋只喺朋友關係。懶理緋聞嘅長腳蟹,今日喺社交網上載了一段與囝囝的溫馨短片,二人喺鏡頭前賣萌,佢仲忍唔住錫囝囝一啖,又用咗特別效果,頭頂上加咗光環扮天使,可見囝囝喺她心中先係最重要,佢留言:「真正的天使環隱藏不了,我的小天使、小老闆,有你真好。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!