網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月22日 星期五

【理大攻防戰】罵抗爭者無承擔無責任感兼無腦 魔警「下班」去食海底撈 __,魔警,

根據《眾新聞》片段可見,在理大外圍駐守的警員不斷以大光燈閃射校園留守者,更開咪以非常激動的聲線向留守校園的人大叫:「我真係覺得你哋好垃圾......做 ...






根據《眾新聞》片段可見,在理大外圍駐守的警員不斷以大光燈閃射校園留守者,更開咪以非常激動的聲線向留守校園的人大叫:「我真係覺得你哋好垃圾......做又做唔掂!做又做唔好......我睇你哋唔起呀!唔係因為我同你政見唔同呀!唔係因為我同你立場唔同呀!係因為你哋做人冇原則!冇底線!冇承擔!冇責任感!同埋冇腦呀!」言畢即傳來其他警員的笑聲及掌聲,並附和高叫「冇腦!」



該警又警告稱:「你哋真係喺度發緊夢㗎!我話畀你聽,呢個夢好快醒,你哋全部就要承擔之前所犯嘅錯所帶來嘅惡果!」



片段尾聲,警員更冷血嘲弄留守者,指他們要食「冰冰冷冷嘅生命麵包」,即使要留守多個星期,警察待其他同事接更後,「我就上深圳食海底撈!嘩!諗起都正呀!有得飲冰凍嘅啤酒,而你哋就繼續喺度食生命麵包!......生命麵包喺垃圾入面見得最多真係,通常啲基層、拾荒者、老人家食,我覺得真係好可憐嘅一件事,尤其是咁冰凍嘅一個夜晚食生命麵包。」



《香港01》報道亦引述警方另一失控行為,指有警員周三(20日)在理大外「開咪」,向留守者嘲諷:「原來你哋妒忌,原來你哋連讀毅進嘅毅力都無,毅進係有毅力,要有進步先讀到,讀完之後你哋就可以攞到二萬五千蚊做一個警員嘞,你呢?」又指留守者薪水低、破壞中大及理大,誣衊他們「妒忌警察」,甚至稱留守者「憎人富貴嫌人貧」,更提到11.24區議會選舉,「你哋睇下24號嘅投票結果會係點!民意逆轉!」




鍾意就快D Share啦!