網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月5日 星期二

劇界男友林子傑教路 __,

Crystal的男友林子傑(前排右二)是形體演員,會指導其肢體動作。互聯網圖片
張紋嘉之前演出舞台劇,其舞台劇界男友林子傑也有幫手做執行導演,男友對她的演出或演技有何評語?Crystal笑謂:「佢對我要求好高,佢係一個形體演員,佢 ...


張紋嘉之前演出舞台劇,其舞台劇界男友林子傑也有幫手做執行導演,男友對她的演出或演技有何評語?Crystal笑謂:「佢對我要求好高,佢係一個形體演員,佢對身體每個動作都好留意,佢成日話我:『好差呀,啲動作唔清楚,要清晰啲。』佢做時都好勞氣,所以我事後都唔敢問返佢。」

被鬧會不開心,但Crystal明白公還公,私還私,不會因此而影響兩人的感情。再跟男友合作?Crystal謂暫未有安排,男友的舞台劇工作都很忙,只曾初步談論過大家有機會再一同創作。

相關新聞:【12年生涯】HotCha樂壇不留人




鍾意就快D Share啦!