掃呢頁CODE去手機

2019年11月25日 星期一

馬國明:一吐烏氣!馬國明星洲稱帝 唐詩詠封后 __,唐詩詠,馬國明,

終於得咗喇!藝人馬國明、唐詩詠、李佳芯、韓星朴敏英等昨於新加坡出席《星和璀璨星光夜2019》,馬國明與唐詩詠憑劇集《白色強人》奪得「星和無綫電視大獎」 ...




終於得咗喇!


藝人馬國明、唐詩詠、李佳芯、韓星朴敏英等昨於新加坡出席《星和璀璨星光夜2019》,馬國明與唐詩詠憑劇集《白色強人》奪得「星和無綫電視大獎」最佳男、女藝人獎,成為新加坡視帝、視后,詩詠領獎時一度眼濕濕!李佳芯則奪得TVB最喜愛角色獎,而朴敏英亦憑劇集《她的私生活》奪獎,男主角金材昱都有現身,並與朴敏英獲頒「最受矚目亞洲男/女藝人獎」。


團隊比個人重要


馬國明獲封視帝感到非常高興,並謂:「要多謝《白色強人》監製、編審以及整個團隊,唔知係咪人大咗,演戲愈耐,愈覺得成個團隊嘅力量比個人力量更重要,觀眾喜歡呢套劇,都係因為成個團隊凝造出嚟嘅氣氛,無論道具、場景、打燈、梳化服等,都好重要,所以要多謝台前幕後每一位工作人員,仲有一班協助我哋拍攝嘅醫生、護士,冇佢哋,我哋嘅專業感都冇咁強。總之,團隊威力,係我拍呢套劇最深刻嘅感覺。」


全年得一套劇


《萬千星輝頒獎典禮》於明年1月舉行,馬國明現率先於星加坡稱帝,問會否令他對香港頒獎禮奪獎的信心大增?他謂:「要分開兩件事嚟睇,每一個頒獎禮嘅評審標準都唔同,唔會話拎咗一個,就可以拎埋另一個,隨遇而安,盡咗力喇!」至於唐詩詠奪得視后獎,馬國明則表示:「開心,佳芯都有攞獎,鄭俊弘主唱嘅《白色強人》主題曲都有獎,總之,呢個劇攞乜嘢獎都好,我都非常開心,因為我今年得呢套劇係有份參與,一定撐到底。(打算點慶祝?)請劇組食飯,其實攞咩獎都好,都可以食,就算TVB台慶嗰晚我拎唔到都可以食,冇乜所謂,最緊要整個劇組團隊開心。」」


朴敏英最愛新加坡辣椒蟹


奪得「星和最受矚目女藝人」獎的朴敏英以閃閃白色公主裙亮相,她指她的姊妹是住在新加坡,所以她經常私下來新加坡遊玩,並最愛吃當地的辣椒蟹,前晚更已預約了餐廳,出席完頒獎禮便會去好好品嚐。


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!