網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月3日 星期日

郭晉安:呼喝低智何遠東 郭晉安送抱呵番 __,何遠東,郭晉安,

拍劇啫!藝人郭晉安、譚俊彥(Shaun)及何遠東前日到長沙灣拍攝新劇《失憶24小時》,劇中東東飾演安仔胞弟,只得10歲智商,三人在停車場拍攝抹車戲,期 ...


拍劇啫!


藝人郭晉安、譚俊彥(Shaun)及何遠東前日到長沙灣拍攝新劇《失憶24小時》,劇中東東飾演安仔胞弟,只得10歲智商,三人在停車場拍攝抹車戲,期間安仔脫口喝令東東,東東當堂驚青扁晒嘴,安仔即送抱呵番。


對於演低智人士,東東直言「細細個」已看過安仔得獎經典作《戇夫成龍》的阿旺,深感佩服,問安仔有否教路?他說:「唔使!佢演得好好!完全冇問題!」東東直言要演得好相當困難,自己亦有探訪相關人士,覺得他們很直接單純,問有否信心角色會爆出?他謙虛地說:「時也命也最緊要成套劇好。」


Shaun表示每日開工都很開心,並笑言跟安仔有疑似HeHe情,有互摸屁股戲份,相當過癮!講到日前萬聖節,Shaun有跟一對仔女應節慶祝:「臨瞓我戴住南瓜頭出嚟,可能太恐怖,我搞到個女喊,個仔就未識驚好開心跳吓跳吓。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!