掃呢頁CODE去手機

2019年11月18日 星期一

【救救理大】鄭敬基戴口罩校外和理非:見到兩位媽媽喊得好淒涼 __,鄭敬基,

今日鄭敬基更獨個兒到尖東和理非,雖然食了催淚彈,但沒有退縮,當時身處尖東與Poly接壤一條電梯口的他,接受《蘋果》電話訪問說:「我見到一、兩個媽媽,因 ...






今日鄭敬基更獨個兒到尖東和理非,雖然食了催淚彈,但沒有退縮,當時身處尖東與Poly接壤一條電梯口的他,接受《蘋果》電話訪問說:「我見到一、兩個媽媽,因為佢哋嘅仔女喺學校入面,所以佢哋真係喊得好淒涼,就算前面係一班防暴,佢哋都好大聲喺度鬧、喺度嗌,因為唔知學校裏面點,就算學生衝出嚟,周圍都好似部署咗遠程射手,大家都好擔心年輕人嘅性命。」



跟着電話中傳來他的氣喘聲,原來鄭敬基正避開催淚彈,他續道:「而家一路跑緊,一路避緊催淚彈,大家好想和理非,爭取去幫啲人,而家好亂,我哋只係想用和理非方法去支持呢班被困嘅學生,都受到咁嘅對待,可想而知,如果喺裏面係幾咁危險,市民純粹行緊食lunch,根本冇地方係安全嘅,任何嘅路都有警察,呢度非常之危險。」



其後鄭敬基搵到安全地方暫竭,自拍短片作出呼籲:「啱啱走到嚟近海旁地方避一避,因為可以有啲風吹走啲煙味,頭先去到尖東現場諗住支持被困嘅理大學生,我希望大家用唔同方法,各階層都係,用和理非方法去支持同學,因為佢哋好年輕,希望大家一齊支持學生,希望喚起更多人救救理大學生。諗起出面普通市民都好驚、受到驚嚇,又見到好多女仔被捉,我希望,警察先生,高抬貴手,佢哋真係太年輕,呢啲小朋友有好幾十年未過嘅生命,頭先喺漆咸道不斷放催淚彈,真係好狼狽。好掛住太太,今日佢唔喺我身邊,少少危機性經歷,希望大家記住親人,理大裏面亦都有好多人嘅親人,大家救救佢哋。」




鍾意就快D Share啦!