掃呢頁CODE去手機

2019年11月28日 星期四

高以翔猝死:高以翔原定周五做伴郎 毛加恩悲傷悼念 __,高以翔,

高以翔原定周五做毛加恩婚禮伴郎。台灣藝人高以翔原定今個星期五(29日)參加台灣籃球球星、好友毛加恩嘅婚禮,仲會擔任伴郎,但因喺節目《追我吧》暈倒,最後 ...




高以翔原定周五做毛加恩婚禮伴郎。


台灣藝人高以翔原定今個星期五(29日)參加台灣籃球球星、好友毛加恩嘅婚禮,仲會擔任伴郎,但因喺節目《追我吧》暈倒,最後送院搶救不治。


毛加恩喺社交網發文,以英文發文悼念好友,指呢個結果唔係預期之內:「我預期大家會喺二月一齊滑雪,我預期會喺呢兩日見到你,點解你要咁早離開?我愛你,依家呢一刻我好傷心同無言,我哋第時一定會再飲酒重聚。」
---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!