掃呢頁CODE去手機

2019年11月10日 星期日

楊怡:被楊卓娜爆造人成功?楊怡咁樣講... __,楊卓娜,楊怡,

楊怡話大家諗多咗!藝人楊怡和羅仲謙一直想生小朋友,大家都等緊好消息之際,今日楊怡家姐楊卓娜出席活動時,提到阿怡有孕傳聞時,答得欲蓋彌彰,避忌表示:「如 ...




楊怡話大家諗多咗!


藝人楊怡和羅仲謙一直想生小朋友,大家都等緊好消息之際,今日楊怡家姐楊卓娜出席活動時,提到阿怡有孕傳聞時,答得欲蓋彌彰,避忌表示:「如果佢有咗會同大家講…」東網直接向兩公婆了解,楊怡回覆稱:「大家想多啦,係冇嘅,多謝大家關心,以後有好消息一定同大家分享,謝謝!」而羅仲謙就更搞笑稱「等運到」:「我嘅回應就係等運到,以後有好消息呢就會同大家公布!」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!