掃呢頁CODE去手機

2019年11月17日 星期日

社運喚醒幾代人袁彌明的衝衝爸:抗爭者好了不起 __,袁彌明,

袁爸爸袁弓夷論點深入淺出,袁彌明覺得父親是一個由世界角度出發的「衝衝爸」。
袁爸爸袁弓夷論點深入淺出,袁彌明覺得父親是一個由世界角度出發的「衝衝爸」。一個平靜的閒日,沒有抗爭活動的維園,沒有防暴警硬闖,沒有催淚彈,袁彌明父女走 ...






一個平靜的閒日,沒有抗爭活動的維園,沒有防暴警硬闖,沒有催淚彈,袁彌明父女走過足球場,在公園的木凳坐下,享受公園的鳥語花香,袁爸爸袁弓夷感慨地說:「一切由呢度開始,(遊行集會時)呢度就係戰場,但你今日睇睇,幾太平,有人一家嚟行吓,亦有老人家喺度享受緊寧靜,𠵱家係天堂,當時係戰場。」



不少年輕抗爭者連月來以死相拚,袁爸爸大讚他們偉大、了不起。資料圖片 不少年輕抗爭者連月來以死相拚,袁爸爸大讚他們偉大、了不起。資料圖片
袁爸爸兒子袁彌昌太太是新民黨的容海恩,結婚時葉劉淑儀也有出席。資料圖片

袁爸爸兒子袁彌昌太太是新民黨的容海恩,結婚時葉劉淑儀也有出席。資料圖片
自6月反送中運動開始,袁彌明與袁爸爸多次一同上街表達訴求。資料圖片

自6月反送中運動開始,袁彌明與袁爸爸多次一同上街表達訴求。資料圖片

建議立紀念碑

Erica則說:「維園應該係咁,每個社會都有訴求,有遊行集會好正常,你睇六四集會,到反送中遊行有200萬人行出嚟,差唔多過三分一人都出咗嚟,證明香港𠵱家唔係一個安寧嘅社會,維園都係一個指標。今次傷亡人數太多,最嚴重,以前咁多次遊行都仍覺得香港仲係一個和平、安寧嘅地方,但最近連維園都射催淚彈,裏邊啲人完全冇防避,𠵱家全港都係催淚彈,催淚彈係唔會分解,只會到處分散。」袁爸爸認為應該在維園建立一個烈士紀念碑:「六四又好,今次都死咗好多人,遲啲冇人記得佢哋,有個碑更加好。」

政府「以暴製亂」,巿民決要反抗,Erica見證社運持續逾五個月,她無奈說:「本來好有希望……不過,已經起碼喚醒咗幾代人,知道我哋喺乜嘢情況,一定要反抗,但代價實在太大,好多年輕人又要俾人拉,受傷甚至(死亡)……香港人好犀利,周一到周五朝早着西裝返工,周六周日就變身,好似Superman,咁樣冇得唞,日日都打仗,但冇辦法,我哋要守住自己價值,必須要咁。」

上周各區遍地開花,警方以催淚彈放題清場,還開槍射學生,甚至衝擊多間大學校園,令人心傷,袁爸爸很欣賞前線的勇武派:「我覺得啲後生仔好偉大,好了不起,當日發生辛亥革命、六四,個個都話啲後生仔做得啱,𠵱家變咗,內地媒體話佢哋唔啱,國際媒體同內地媒體說法唔同,不過時間耐咗,會有好多新聞滲透入內地,全世界都會支持,講老實話,政權係唔講道理,所以唯一要靠美國唔畀佢使用武力,先有機會成功,如果冇美國力量,佢遲早都要鎮壓。」



權力蒙蔽良知

銀髮族的袁爸爸明白事理,體諒年輕人:「我同普通後生仔諗法一樣,唔係我明白佢哋,係其他人唔明,我覺得奇怪,點解咁簡單都唔明白。好多人為權力同金錢,蒙蔽咗良知,仲變咗直覺,覺得對佢哋權同利都有好處,就走咗去嗰方面。」袁爸爸到位的論點,連女兒Erica都認同他是一位「衝衝爸」:「佢係由世界角度出發。」

有「衝衝子」不被家人諒解,甚至被父母經濟封鎖,袁爸爸嘆道:「冇辦法,佢哋父母嘅想法改唔到,惟有等佢哋呢一代過,下一代上嚟,好多人一世唔思考,實際呢班父母就係『反動分子』。」Erica也體諒抗爭者:「好難諗𠵱家後生一輩去抗爭,父母不但唔支持,仲要經濟封鎖佢哋,成個家觀念唔同晒。呢啲父母唔好做人父母喇,父母口講想細路健康開心,實際要畀子女一個安全網,呢啲係小朋友最基本,要佢哋返屋企有飯食,有基本經濟支持。父母話生佢出嚟想佢快樂追尋夢想,冇晒喇,子女去追夢,父母就唔畀佢返屋企。」



內地只有強權

兩父女都理性分析討論,袁爸爸說:「冇得拗,道理就擺喺枱。」Erica也說:「真相同事實喺同一平面,拗乜箒!我哋唔係感性出發,我哋乜都用理智邏輯解釋,全部好科學、好數據。」袁爸爸尊重子女思想自由:「細路唔係父母財產,細路大咗會變朋友,你尊重我,我尊重你,你愛護我,我愛護你,大家開心咪夠。」Erica說:「你唔會控制或逼你嘅朋友 。」

袁爸爸指東方人價值觀與全世界脫節:「好彩我哋受過殖民地統治,內地一直未見過自由,又未試過法治,佢哋嘅『法治』係邊個惡啲,即係你同個未飲過咖啡嘅人講,講一百次都係冇用。內地冇普世價值,只有強權嗰套。」

袁爸爸數出中國五四運動時很開明,但一行共產主義便大倒退;若然抗爭持續膠着,香港沒將來,袁爸爸會考慮移民:「再咁都住唔落去,實玩完。」Erica則說:「我會留守到最後一秒。」

髮型:Nelson@Hair

場地提供:Eat Darling Eat




鍾意就快D Share啦!