網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月29日 星期五

【元秋丟架實錄】無底線撐警謊:唔係人叠人 係仆晒落嚟 __,元秋,蔣麗芸,

民建聯立法會議員「元秋」蔣麗芸死撐11.18油麻地沒有人叠人,只是市民「仆晒落嚟」。
民建聯為撐警謊,可以去到幾盡?被黨友冠稱Ann姐的蔣麗芸,前日(27日)在立法會大會的口頭質詢官員環節,為警謊護航。她不滿政府和警方不澄清網上「謠言」 ...






民建聯為撐警謊,可以去到幾盡?被黨友冠稱Ann姐的蔣麗芸,前日(27日)在立法會大會的口頭質詢官員環節,為警謊護航。她不滿政府和警方不澄清網上「謠言」,以致「好事不出門,壞事傳千里」。雖然警方曾否認11.18油麻地有人踩人險況,但蔣仍批評警方不澄清有關謠言,更無視一眾在場消防員、急救員和記者的證供,聲言「今日已經有現場嘅人出嚟講」當晚根本沒有人叠人,「只係佢哋中間有人跌倒,後面有人向前衝嘅時候仆晒落嚟。」






鍾意就快D Share啦!