網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月5日 星期二

陳百祥:陳百祥寸爆杜汶澤:唔係大聲就啱嘅! __,杜汶澤,陳百祥,

黃藍大戰!藍絲藝人代表陳百祥(阿叻)和黃絲藝人代表杜汶澤(阿澤)今日展開舌戰,兩個不同政見的人首度排排坐對談接受電台訪問,引來很大迴嚮,阿澤穿黑衫上陣 ...


黃藍大戰!


藍絲藝人代表陳百祥(阿叻)和黃絲藝人代表杜汶澤(阿澤)今日展開舌戰,兩個不同政見的人首度排排坐對談接受電台訪問,引來很大迴嚮,阿澤穿黑衫上陣,與阿叻白衫成對比,席間阿澤多次激動,大大聲,被阿叻寸爆他:「唔係大聲就啱嘅」。


阿澤自爆2014年雨傘運動後,遭受大陸封殺,更直言見過張「紙」,被阿叻寸「你話睇過就睇過呀?我唔喺大陸搵食,十年先做一次半次。」阿澤提到有些藝人做護旗手是「乞食」,阿叻不認同:「成龍都做護旗手,成龍無錢咩?」阿澤繼續說:「市場喺佢哋嗰邊,唔歡迎你去賣唱,無可厚非。」阿澤直斥阿叻支持開真槍是滅絕人性,被阿叻反駁說:「大聲唔代表啱,激動唔代表對。」


訪問近一個小時,阿澤多次發晦氣,如提到大學生圍校長事件,阿澤說:「拉去打靶、去坐監、打死佢,捉去新屋嶺囉!」遭阿叻批評為發晦氣:「警察返工都冇力,點強姦?冇見到屍體都死人。」阿澤繼續寸警察沒有騷委任證及挑釁市民時,寸阿叻只睇TVB,阿叻反擊三個台都有睇,最後阿澤直言上這個節目好受氣,阿叻則說不覺得受氣,因為根本不關他事。


完成晒節目後,杜汶澤對於和阿叻交手後表示:「人同人拗交,都要有啲嘢拗。(覺得佢點?)佢呢頭講完嗰頭又唔記得講乜,係呀,我好激氣呀。」而阿叻就話自己沒有黃絲、藍絲站立場,只會譴責雙方的暴力,對於阿澤指他是無賴,他說:「我吸收到佢,係佢吸收唔到我啫。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!