掃呢頁CODE去手機

2019年11月13日 星期三

【香港悲歌】蕭若元對中大生受傷泣不成聲 為周梓樂之死感痛心 __,蕭若元,

(網上圖片)
當說到:「中大由錢穆創立,新亞書院繼承中華民族文化的傳統,一直都是世界頭7、80名的大學,出過好多優秀學者,眼看中大火光熊熊,我身為香港人。」他已泣不 ...






當說到:「中大由錢穆創立,新亞書院繼承中華民族文化的傳統,一直都是世界頭7、80名的大學,出過好多優秀學者,眼看中大火光熊熊,我身為香港人。」他已泣不成聲,哭得要脫下眼鏡拿紙巾抹眼淚,然後哭着續說:「咁多中大學生受傷,覺得非常之痛心,咁我就好多朋友都撲咗入去,佢哋係要求支援,我係pass個訊息俾大家聽,希望有人入去,或者有物資入去,希望18區都可以有人企出嚟示威,圍魏救趙,希望減輕中大壓力。」



作為香港人,老蕭指自己有種責任去維護香港價值,香港的生活形式,但面對中共強大施壓下,他說:「係咁嘅巨石壓頂,泰山壓頂,不顧一切壓力下面嘅香港人可以做嘅嘢係好少,一兩年前我已經講咗,我哋可以做嘅就係維護自己尊嚴,所以5個月前一直勸大家已經foresee到終有一日,再暴力升級會有這樣收場,我哋嘅年青人受到好大損失,而香港嘅社會就係北京繼續用更加高壓手段去對付香港,令到我哋嘅自由進一步喪失,我只係傳達一個訊息俾大家聽,我唔敢勸大家做乜唔做乜,自己可以諗下,可以afford幾多嘢,同埋可以幫手做到幾多嘢,起碼幫手作出一啲呼籲。」



蕭若元對中大痛心,作出緊急呼喚。(網上圖片) 蕭若元對中大痛心,作出緊急呼喚。(網上圖片)
蕭若元說到一半已泣不成聲。(網上圖片)

蕭若元說到一半已泣不成聲。(網上圖片)
老蕭又談論了另一單令人痛心的22歲學生周梓樂之死令他老淚縱橫。(網上圖片)

老蕭又談論了另一單令人痛心的22歲學生周梓樂之死令他老淚縱橫。(網上圖片)

鍾意就快D Share啦!