網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月8日 星期五

張栢芝:張栢芝變髮會閨蜜 豪龍「生性」連日護駕 __,張栢芝,

車出車入~為了全力照顧三個兒子,女星張栢芝近年已減少在內地工作,反而在港開實體店賣自家品牌服飾,不時由大埔家中趕往中環睇舖,加上不欲即將一歲的三子張禮 ...




車出車入~


為了全力照顧三個兒子,女星張栢芝近年已減少在內地工作,反而在港開實體店賣自家品牌服飾,不時由大埔家中趕往中環睇舖,加上不欲即將一歲的三子張禮承(Marcus)容貌外揚,經常搵細佬張豪龍做司機,「自己人」車出車入才放心。


會閨蜜變開籠雀


日前下午2時許,豪龍駕車載着家姐前往沙田一商場,泊好車後,身穿紫色上衣、間條闊身褲的栢芝在細佬護送下到該處餐廳會合閨蜜,難得不用湊仔,栢芝全程如開籠雀,胃口大開,食至尾聲時,豪龍先行到停車場,更G4上身巡視四周環境後才往取車,更體貼地開定冷氣等家姐落樓。未幾,戴口罩、束辮子的栢芝施施然偕女友人現身,一行人火速上車直接返回寓所。


另一日,栢芝趁Lucas與Quintus上學,爭取時間到髮型屋整頭扮靚,「保鏢」豪龍繼續貼身守候,等得無聊就步出門外與人吹水打發時間。約一小時後,栢芝扮完靚急急腳走人,豪龍見狀即醒目將七人車駛至,難怪她大讚細佬生性,姊弟情深。


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!