掃呢頁CODE去手機

2019年11月10日 星期日

Bob難得正日慶祝老婆生日:今晩試吓生多個先 __,Bob,林盛斌,

除了工人組姐,大家都起鬨Bob同老婆生多個。(ig圖片)
Bob難得正日慶祝老婆生日:今晩試吓生多個先除了工人組姐,大家都起鬨Bob同老婆生多個。(ig圖片)林盛斌(Bob)昨晚在社交網貼上捧著生日蛋糕為老婆 ...




Bob難得正日慶祝老婆生日:今晩試吓生多個先



除了工人組姐,大家都起鬨Bob同老婆生多個。(ig圖片)

林盛斌(Bob)昨晚在社交網貼上捧著生日蛋糕為老婆慶生照片,留言:「因為工作關係,好多年嘅正日,都唔可以同佢慶祝佢嘅生日,今年,終於可以。老婆,生日快樂!今晩試吓生多個先。」黃翠如都留言拍手叫好:「生多個」。

Bob一家6口霸晒條行人路。(ig圖片)
Bob一家6口霸晒條行人路。(ig圖片)

多仔公Bob已育有3女1子,網民還記得早前他發文,貼上工人姐姐偷影完他們一家6口一字排開在街上的背影照後,說他再生就要企出馬路好危險,網民留言提醒他「再生?你唔記得工人姐姐話你哋阻街呀?」、「工人姐姐表示生多一個行人路都唔夠企」。




鍾意就快D Share啦!