掃呢頁CODE去手機

2019年11月27日 星期三

林峯:C君下月中擺酒 非常時期用非常手段 __,C君,林峯,

C君話希望一切順行。組合農夫成員鄭詩君(C君)難得找到有情人黃天頤,並一早定於下月13日結婚,當晚會在中環四季酒店擺喜酒,但面對市面不穩狀況,C君受訪 ...




C君話希望一切順行。


組合農夫成員鄭詩君(C君)難得找到有情人黃天頤,並一早定於下月13日結婚,當晚會在中環四季酒店擺喜酒,但面對市面不穩狀況,C君受訪時強調絕不改期,更透露已有應變措施,C君更搞笑說:「酒店方面好好,預留咗好多車位畀我,住喺新界嘅親友,佢哋會自己揸車,可能一個揸車載埋幾個一齊嚟啦,若然交通唔得,就算我安排24座小巴接賓客都未必有用,希望一切順利喺呢啲時勢,能夠順利嘅話更加值得珍惜。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!