掃呢頁CODE去手機

2019年11月17日 星期日

【仲睇CCTVB?】網民發現無綫隻字未提上水持棍惡煞 推介Apple TV+《重見光明》 __,Apple,TVB,無綫,

數日前,上水有大批持棍惡煞現身毆打途人。據網民留意,無綫(下稱CCTVB)隻字未提。其實,香港觀眾係咪真係無得揀?唔係!最近又多咗個選擇,事關蘋果公司 ...






數日前,上水有大批持棍惡煞現身毆打途人。據網民留意,無綫(下稱CCTVB)隻字未提。

其實,香港觀眾係咪真係無得揀?唔係!最近又多咗個選擇,事關蘋果公司已經加入影視行列,有獨家播放的劇集,觀眾唔使焗住「支持」一間選擇性報導,而且長期被指作品低質嘅電視台。

如果《牛下女高音》已經令你覺得吸引,咁樣Apple TV+嘅劇集《重見光明(See)》將會令你大開眼界。作為Apple TV+打頭陣之一嘅作品,《重見光明》論製作論情節都接近荷里活電影級別。

為免劇透太多,略略簡介一下:科技發展走到盡頭,大量人類死亡。未來的人類都失去了視覺,並重回較原始的部落式生活。有日,一對擁有視力的雙胞胎出世,被規模龐大的敵對部落視為不祥、異端、妖魔化身,從而進行追殺。為保雙胞胎,族人對抗、逃亡、隱世,雙胞胎逐步成長,並因擁有視力而能閱讀書籍,學習並掌握人類曾經擁有的智慧和技術,世界因而產生變化。

《重見光明》擁有龐大世界觀,但沒有拖泥帶水情節,更沒有多角戀,劇情緊湊得似睇電影,更重要是男主角係《水行俠》嘅Jason Momoa呀,打鬥場面血腥但充滿刺激快感,man到呢!仲有,首兩集免費試看。

其實想帶出訊息係,觀眾再慣性或貪方便打開電視轉去某台,咁樣只係為虎作倀。嘗試改變舊有習慣,代步工具、消費店舖、出門時間等等,你會發現自己一小步,隨時可以係改變香港現況嘅一大步。

-----------------------------

【2019 區議會專題】

最齊全區議會入閘名單 互動民調

11.24 用選票重奪區議會

-----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角、銅鑼灣做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!