掃呢頁CODE去手機

2019年11月23日 星期六

張沛樂(Charlotte):宣布分手!張沛樂晒獨照:一個人的新生活 __,Charlotte,張沛樂,

分咗手啦!「沙律」張沛樂同男友林耀聲拍拖3年幾,仲講過視男方為結婚對象。不過今日沙律喺網上晒出一張個人照,仲話決定自己一個搬屋,發展自己一個人嘅新生活 ...




分咗手「沙律」張沛樂同男友林耀聲拍拖3年幾,仲講過視男方為結婚對象。不過今日沙律喺網上晒出一張個人照,仲話決定自己一個搬屋,發展自己一個人嘅新生活 ...




分咗手


「沙律」張沛樂同男友林耀聲拍拖3年幾,仲講過視男方為結婚對象。不過今日沙律喺網上晒出一張個人照,仲話決定自己一個搬屋,發展自己一個人嘅新生活,隨即惹起分手疑雲:「不好意思,最近生活壓力比較大,社會風氣又差,所以都無心情發相,有朋友都問候我有無事,所以我馬上報一報平安。我自己決定自己一個搬家,發展自己一個人的新生活了!相信對我人生有新的體會和挑戰,加油!」


沙律男友林耀聲回覆東網承認分手:「我們是經過冷靜地溝通而和平地分手的,始終感情是兩個人之間的事,希望大家畀啲空間我哋。🙏🏾」


沙律亦有回應東網說:「我們都很平靜溝通,最後達成共識決定分開了。希望我們在之後的道路可以堅強面對,努力下去!都希望這段時間畀空間我哋。多謝大家的關心!不要擔心!」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!