掃呢頁CODE去手機

2019年11月28日 星期四

張沛樂(Charlotte):3年情斷!林耀聲自爆同張沛樂分手原因 __,Charlotte,張沛樂,林耀聲,

林耀聲同張沛樂三個星期前和平分手。藝人林耀聲最近與「沙律」張沛樂宣布分手,他今晚與同性好友出席電影首映,表示心情已平復:「係三個星期前和平分手。(原因 ...




林耀聲同張沛樂三個星期前和平分手。


藝人林耀聲最近與「沙律」張沛樂宣布分手,他今晚與同性好友出席電影首映,表示心情已平復:「係三個星期前和平分手。(原因?)拍咗拖三年幾,話長唔長話短唔短,但對於將來嘅路未有共識,於是決定分開。(關唔關結婚問題?)唔係。(有第三者?)冇,主要係價值觀嘅問題。」


他表示兩人再見亦是朋友,仍有互相關心,並承認已有暗湧一段時間。講到兩人已分開住,他說:「其實九月嘅時候我已經搬返自己屋企,當時未分開,係之後先分手。(父母有冇都覺得可惜?)都有。」問到聖誕節會否覺得很寂寞,他表示會多約朋友,並打算自己一個快閃到台灣或泰國旅行,問到是否Ready再認識異性?他說:「冇咁諗住。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!