掃呢頁CODE去手機

2019年11月5日 星期二

【娛樂人物】出新歌幾個月零收入Crystal轉型演舞台劇被嫌棄 __,

Crystal進軍做舞台劇,之前曾到美國進修裝備自己。
Crystal進軍做舞台劇,之前曾到美國進修裝備自己。現在行行難撈,歌影視藝人不少轉型生存。2007年以跳舞組合HotCha入行的張紋嘉(Crysta ...


現在行行難撈,歌影視藝人不少轉型生存。2007年以跳舞組合HotCha入行的張紋嘉(Crystal),組合解散後近年努力轉型做舞台劇演員,但難免被劇界人士質疑能力,又會嫌酬勞貴,日前她在訪問中就說:「有啲人會覺得請啲已出咗名嘅演藝畢業生,點都好過搵我呢啲成日做,我就係喺呢啲樽頸位,所以要更加努力。」

撰文:寶妮

攝影:沈健程

相關新聞:劇界男友林子傑教路

女子組合HotCha在2014年解散後,成員張紋嘉努力跳出框框,為香港開電視主持的海外置業節目《宜居住遊行》近日播映中,此外中學時已熱愛舞台劇的她,近年也積極轉型走向劇界,9月投資六位數跟好友搞舞台劇《進擊の廢能量》,她日前受訪時說:「賺到少少飯錢,喺香港舞台劇好難生存,不過我會堅持,雖然入場嘅人有限,但起碼外界知我有做嘢,喺呢行要勤力,否則就被淘汰。」無論如何Crystal都逼自己每年要有演出,保持「曝光」,故此她近年除投資搞舞台劇外,也會參加其他舞台劇的遴選,跟其他劇界演員競爭。



一直有指Crystal和Winkie(中)不和,但Crystal指連Regen(左)三人有群組聯絡。資料圖片 一直有指Crystal和Winkie(中)不和,但Crystal指連Regen(左)三人有群組聯絡。資料圖片
曾想過轉行做記者的Crystal,談到近日前線記者的採訪苦況時,不禁說:「冇諗過會變成咁!」

曾想過轉行做記者的Crystal,談到近日前線記者的採訪苦況時,不禁說:「冇諗過會變成咁!」

到美進修演技

Crystal融入劇界做演員,卻談可容易,她直認:「某啲舞台劇界嘅人會覺得你只係artist,請你演出嘅酬勞會貴,另外佢哋仲未必咁易相信你嘅能力。有啲人會覺得請啲已出咗名嘅演藝畢業生,點都好過搵我呢啲成日做,我就係喺呢啲樽頸位,所以要更加努力。」Crystal曾去美國進修演技,在港也有上堂,努力自我增值。

相關新聞:【12年生涯】HotCha樂壇不留人



Crystal畢業於理工大學修讀語言及傳播系,曾想退出轉行做新聞記者,但每次到最後總有機會出現令她打消念頭:「年初又試過咁,出咗新歌,但幾個月都冇嘢返,係零收入,嗰刻又再諗真係唔再出歌。咁啱有個job每兩年續約一次,今年初要續,我同自己講如果續到約先再繼續唱,點知對方真係搵我續,可能個天都覺得未係時候。」HotCha去年合體舉行十周年演唱會,她才發覺組合年代自己其實很幸福,有兩位成員張惠雅(Regen)及黎美言(Winkie)分擔一切,對於一直有指她跟Winkie不和,Crystal說:「可能我同Winkie嘅外形同路線較似,咁當年有啲工作可能會只揀我或佢,萬一真係揀咗佢咁點都會有啲唔開心,但𠵱家睇返只係好小事。」她現在替對方有自己事業高興,三人有群組聯絡。



9月時演出過《進擊の廢能量》後,Crystal會每年演出一齣舞台劇。

9月時演出過《進擊の廢能量》後,Crystal會每年演出一齣舞台劇。
Crystal轉戰電視,在去年的《心冤》與邵仲衡有不少暴力性愛場面。劇照

Crystal轉戰電視,在去年的《心冤》與邵仲衡有不少暴力性愛場面。劇照
不同嘗試下,Crystal也主持置業節目《宜居住遊行》。

不同嘗試下,Crystal也主持置業節目《宜居住遊行》。

選做靜態記者

無綫小生王浩信當年和HotCha屬同一唱片公司,Crystal說:「𠵱家仲有聯絡,佢成日話當年俾我哋恰,佢𠵱家咁有錢恰我啦。」好友捱出頭,Crystal指他沒有大改變,以前愛講笑較開朗,現在變得沉實。問Crystal如轉行做新聞記者,會選做哪一類?她稱會做靜態,因喜歡深入了解事件。現前線記者不但辛苦還有機會受傷,她無奈說:「冇諗過會變成咁,相信啲記者都冇諗過會變成咁,好佩服佢哋。」

髮型:Jay of Hair

場地提供:LLProduction House




鍾意就快D Share啦!