掃呢頁CODE去手機

2019年11月13日 星期三

苗僑偉:戚美珍又唱又跳 苗僑偉嗌Encore __,戚美珍,苗僑偉,

苗僑偉嚟捧戚美珍場。歌手賈思樂在文化中心舉行一連兩場演唱會,不少圈中好友捧場外,每場都請來好友藝人任嘉賓撐場,頭場有戚美珍(三嫂)和毛舜筠演唱、陳法蓉 ...




苗僑偉嚟捧戚美珍場。


歌手賈思樂在文化中心舉行一連兩場演唱會,不少圈中好友捧場外,每場都請來好友藝人任嘉賓撐場,頭場有戚美珍(三嫂)和毛舜筠演唱、陳法蓉和李司棋來獻聲,當中三嫂更和賈思樂又唱又跳,而苗僑偉(三哥)專程來支持太太。對於跳得又唱得,三哥來到後台即恭喜老婆兼抵死說:「恭喜你演出成功呀,我喺台下有嗌Encore,唔係點會你可以唱幾首呀。」三嫂笑言:「我都係頂硬上咋。」講到三嫂好夠氣,她說:「做咗阿媽係長氣啲。」三哥叫老婆不如去做歌星,三嫂說:「我都諗咗幾十年,但一直都冇人請我囉,不過,以前係EYT 同賈思樂都成日唱歌嘅。」


三哥再爆老婆有名叫「天涯歌女」,去卡拉OK都會不停唱歌,由廣東歌、英文歌到日本歌都識唱,是暖場好手,每次有冷場,大家都會叫她唱歌搞氣氛。至於一對子女就不在香港,三嫂稱已叫三哥幫手拍片來留給子女看。
---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!