掃呢頁CODE去手機

2019年11月4日 星期一

望與唐詩詠有Happy Ending 王浩信:我從來都冇好結果 __,唐詩詠,王浩信,

王浩信和唐詩詠到電台為劇集《解決師》宣傳。
望與唐詩詠有HappyEnding王浩信:我從來都冇好結果王浩信和唐詩詠到電台為劇集《解決師》宣傳。王浩信和唐詩詠一起到電台為劇集《解決師》宣傳,對於 ...


望與唐詩詠有Happy Ending 王浩信:我從來都冇好結果

王浩信和唐詩詠到電台為劇集《解決師》宣傳。

王浩信和唐詩詠一起到電台為劇集《解決師》宣傳,對於第一周收視有27點(約172萬觀眾),二人都感到好理想,更多謝之前套劇《今宵大廈》留了些觀眾給他們。至於今次能否打破宿命不再是傷心結局?王浩信笑言:「我從來都冇好結果,今次結局嘅傷心程度算係過往拍過嘅劇集中傷心程度頭三位,當時仲要喺墨爾本拍,真係好難平服,(怕唔怕觀眾要求重拍結局?)上次《不懂撒嬌的女人》拍到中段發現好傷感,所以補拍咗大結局,嗰個係開心嘅彩蛋。」但唐詩詠則表示:「我拍嘅劇經常都係開心結局。」

王浩信預告兩人在劇中未必能修成正果。
王浩信預告兩人在劇中未必能修成正果。
他們之前合作的劇集《不懂撒嬌的女人》是傷心結局。

他們之前合作的劇集《不懂撒嬌的女人》是傷心結局。

王浩信即場多謝詩詠帶挈,每次跟她合作都會出現化學作用,出來的感覺又好。唐詩詠即向他說:「唔可以只係講而冇實際行動?」王浩信便答應請食飯,並希望相約劇中台前幕後一齊食。此外,王浩信透露12月中將開拍劇集《踩過界2》,他笑稱:「再次重返冇眼神狀態,今次仲多咗張曦雯同秦沛參演,真係既多挑戰又有壓力,因為拍劇以來從未試過拍續集。」唐詩詠則透露,兩年冇放過假,所以已取了大假在聖誕前至元旦後飛到泰國上「冥想」課堂。






鍾意就快D Share啦!