掃呢頁CODE去手機

2019年11月20日 星期三

為新片落力宣傳 J.Arie小肥稱被刪減戲份冇所謂 __,J.Arie,小肥,

J.Arie和小肥到電台宣傳新戲。
為新片落力宣傳J.Arie小肥稱被刪減戲份冇所謂J.Arie和小肥到電台宣傳新戲。J.Arie(雷深如)和小肥到電台為合唱電影《獅子山上》主題曲的《哪 ...




為新片落力宣傳 J.Arie小肥稱被刪減戲份冇所謂

J.Arie和小肥到電台宣傳新戲。

J.Arie(雷深如)和小肥到電台為合唱電影《獅子山上》主題曲的《哪懼牆攀不上》宣傳,原本有份演出的小肥,笑言因片長問題而「被消失」,並只會在宣傳片出現。J.Arie則表示今次可謂是電影《死開啲啦》的原班人馬演出,她再次以該片的角色名字Apple出現扮演燥底港女,可惜戲份最後只刪減淨半秒,只有遠鏡的側面,但她覺得冇所謂,她解釋:「因為我演出嘅首部電影係導演同林家棟搵我做嘅,我已當佢哋係恩師。」

兩人均稱戲份被刪減冇所謂。
兩人均稱戲份被刪減冇所謂。

談到最近香港社會不穩,可有影響工作?J.Arie直言明白觀眾未必有心情入場睇戲,但會盡力去做宣傳。原本今個星期於中文大學的草地有場騷,現在也需要延期,她認為社會安全最重要。小肥則希望有更多人睇到新片,能夠集更多的氣,至於工作上還好,他坦言支持學生,並認為生活上不受影響。




鍾意就快D Share啦!