掃呢頁CODE去手機

2019年11月28日 星期四

小肥想過為情輕生幸無勇氣 J.Arie曾經窮到戶口得$20 __,J.Arie,小肥,

無論是小肥的感情低潮期,還是J.Arie的事業低潮期,都需要幫友幫忙。
小肥想過為情輕生幸無勇氣J.Arie曾經窮到戶口得$20無論是小肥的感情低潮期,還是J.Arie的事業低潮期,都需要幫友幫忙。J.Arie(雷深如)和 ...




小肥想過為情輕生幸無勇氣 J.Arie曾經窮到戶口得$20

無論是小肥的感情低潮期,還是J.Arie的事業低潮期,都需要幫友幫忙。

J.Arie(雷深如)和小肥現身電台為電影《獅子山上》合唱主題曲《哪懼牆攀不上》宣傳,小肥表示歌曲內容與電影互相呼應,當人遇上低谷時候,只要堅持會找到出路,並自爆也曾遇上愛情的低谷時期,腦海閃過一絲輕生念頭。他說:「本身無呢個勇氣做呢樣事,當覺得自己唔可以解決就一定要搵朋友,所以嗰段時間朋友好緊要,J.Arie都係其中之一陪我度過。」



J.Arie直言試過事業低潮期試過戶口得20元,需要朋友轉賬80元可以提款100元出來,希望捱到3日的使費。為生計她曾秘撈做外國人騷或私人活動賺錢,雖然家人曾叫她放棄歌唱工作,但見她近年變得開心好多,已沒有再囉唆。她說:「我諗通過咗!除咗做歌寫畀自己外,亦可以不同方法做音樂,包括寫歌畀歌手或幫電影做配樂。」




鍾意就快D Share啦!