掃呢頁CODE去手機

2019年11月19日 星期二

考潛水牌得咗!吳紫韻阮兒𢱑定Job __,吳紫韻,阮兒,

吳紫韻早前密密上堂學潛水,趁機晒水着。
考潛水牌得咗!吳紫韻阮兒𢱑定Job無綫藝人吳紫韻,日前偕好友謝㺭圻、李君妍及無綫咪神阮兒等考潛水牌,最終一Take合格!阮兒的廿四孝男友衛志豪亦有到場 ...




考潛水牌得咗!吳紫韻阮兒𢱑定Job

無綫藝人吳紫韻,日前偕好友謝㺭圻、李君妍及無綫咪神阮兒等考潛水牌,最終一Take合格!阮兒的廿四孝男友衛志豪亦有到場見證女友考牌成功的一刻,並為她們拍照留念。吳紫韻說:「我哋考到最初階嘅Open Water Diver潛水證書,因為我哋幾個女仔都有興趣,所以一齊學,之後可以約埋去潛水,同埋希望遲啲有機會可以一齊拍有關潛水嘅節目,諗起都興奮!」大家已積極計劃外遊潛水,看來非常期待!

謝㺭圻、吳紫韻(左一、二)、李君妍與阮兒(右一、二)結伴學潛水,冇人「肥佬」!
  • 謝㺭圻、吳紫韻(左一、二)、李君妍與阮兒(右一、二)結伴學潛水,冇人「肥佬」!





鍾意就快D Share啦!